streda 22. októbra 2008

Oťukávačky

Na dohodnuté stretnutie majiteľ stavebnej firmy neprišiel, lebo celý deň zháňali bager. Miestny z obce je vraj kope kanalizáciu a zohnali iný, ale mal vysoké finančné nároky. Na 16h dorazil aspoň stavbyvedúci. Celkom príjemný pán. Dohodli sme odkiaľ brať elektrinu, či potrebujú vodu a kedy predpokládajú dokoniť dohodnutú stavbu základov a zvislých konštrukcií. Tvrdil, že majiteľ po nich chce aby do mesiaca vypadli. No pokiaľ im to pojde takto ako doteraz tak neviem, neviem. Pochybujem, že široko ďaleko nie je bager. Netuším čo je za tým.

Elektrikár ma naháňal okolo elektriky, lebo budník už bol pod napätím. Takže sme dohodli, že všetko pripraví a dám žiadosť o zapojenie elektromeru. Pán nekecal a ako je vidieť budník povyrástol. Pribudol rozvádzač elektromeru a zásuvky z druhej strany budníka ešte nie sú, ale zajtra ich tam namontuje.

A ako tak pozerám dolu na fotke už nám ho aj psi očúravajú. Takže krst už má za sebou :-)
S elektrikárom som vyrovnal savbu rozvádzača i zásuviek a dal mi žiadosť na ČEZ s pečiatkou revízie potrebnej na pripojenie. Hneď zajtra ráno sa tam zastavím.

Včera Katka vyzdvihla potvrdené projekty a dokumenty zo stavebného úradu, tak som hneď vylepil papier ako nám to zákon ukladá.

Večer som sa ešte stavil za pánom ktorý nám má robiť stavebný dozor. Stretnutie bolo dlhé, sedeli sme asi 2h, prešli sme postup stavby, veci na ktoré je treba dať pozor a dohodli podrobnosti. Pán je dôchodca, ale je vidieť, že má skúsenosti.

Domov som dorazil až po 20.00

Žiadne komentáre: