štvrtok 23. októbra 2008

ČEZ neprekvapil

Zrejme som prepadol naivite, keď som si myslel, že by ma ČEZ mohol pripojiť do 2 týždňov. Sice som pre to urobil maximum, ale pani na ČEZ bola neoblomná. Tvrdila, že investičná stavba ešte nie je ukončená a aj keď je antoníček pod napätím tak len skúšobne. Ja mám smolu a ona pre to nemôže nič urobiť. Mám si volať tak každé 2 týždne.

Začínam naberať podozrenie, že všetci ktorý vás privítajú slovami "Dobrý den, co pro Vás mohu udělat" absolvovali školenie profesionálnych služieb, sú absolútne nekompetentní a jediné v čom sú profesionálni je ich prvá veta. Toto školenie mám povinne absolvovať v práci aj ja, ale keďže viem, čo ma čaká zatiaľ sa úspešne vyhýbam.
Obyčajne to klincujú ešte záverečnou vetou "Můžu pro Vás ještě něco udělat?" na čo reagujem rôzne. Napr. "Pochybuju", "Myslím, že ne, stejně ste pro mne nic neudělala", niekedy aj "si děláte srandu?" a položím telefón alebo odídem.

Teraz ma čaká takýchto viet veľa. Budú si ma podávať panáčkovia na telefóne, ale ja to nevzdám....

Žiadne komentáre: