sobota 22. augusta 2009

Lepenie rohoží

Obkladač dnes prišiel zaspárovať kúpelňu. To mal za chvíľu hotové a keďže mal pomocníka a čas do obeda pomohli mi s miešaním lepidla a lepením. Natiahol ho v chodbe cez polovicu po dĺžke a v technickej miestnosti. Aj to bola pomoc. Krátko po obede som ich lepidlo spotreboval a začala tryzna.

Zistil som, že k rohoži v obývačke chýba prívodný kábel pre fólie. Skoro ma trafilo. Medzi tým som zalepil rohož v našej kúpelni a zistil, že rohož tam je tiež veľká a trčí jednou smyčkou von z kúpelne, naštastie iba studeným koncom.



Po niekoľkých telefonátoch sme zistili, že ani prívodný kábel nestačí na príkon rohoží v obývačke. A to tam chceme ešte napojiť fólie. Na mŕtvicu málo. Dorazil elektrikár a za pozvoľných nadáviek na inštalatérov, ktorí si neprepočítali prívody sme vymysleli náhradné riešenie. Pre fólie natiahne v pondelok elektrikár 2,5 mm kábel cez pracovňu do obývačky za sedačkou. Navyše sme odškrabali lepidlo medzi krabicou v jedálenskom kúte a kuchyňou a prepojili ho ďalším 1,5 mm káblom. Ten by mal odľahčiť záťaži a rozšíriť kuchynskú topnú zónu v jedálni asi o 2 pruhy rohoží.


Nakoniec sa dielo podarilo. Od suseda som priniesol odrezky sádrokartónových dosiek z ktorých som zložil mantinel, pretože zajtra tam budeme musieť vyliať nivelačnú stierku.
Posted by Picasa

Žiadne komentáre: