piatok 21. augusta 2009

Príprava na lepenie rohoží

Dnes som si vzal v práci dovolenku a začal som lepením rohoží do lepidla. Inštalatéri rohoží tu al včera nechali neskutočný neporiadok. Predpokladám, že nemohli rozmeriať plochu dlažby (nie je nijak jednoduchá) a tak všetky veci nasťahovali do kuchynského kúta. Zabil som pol dňa prípravou. Musel som všetko presťahovať naspäť kde to bolo a potom podklad napenetrovať.

Trošku sem prerovnal rohože u portálu, pretože by zasahovali až pod plávajúcu podlahu.
Keďže som dopoludnie strávil u Richtra dokončením objednávky sanity do hosťovskej kúpelne, výmenou sedátok za slowclose, a doobjednaním chýbajúcej bočnej steny sprchovej zásteny, bol už večer a tak som stihol zalepiť iba rohož v kuchyni.

Táto forka je už zo soboty, kedy som pripravil aj mantinely pre nivelačnú stierku.



Posted by Picasa

Žiadne komentáre: