pondelok 8. decembra 2008

Betón až vo štvrtok

Ráno som volal majiteľa firmy. Bol akurát na ceste na stavbu. Sľúbil, že sa potom ozve. Čakal som asi do 14h, keď sa neozýval, poslal som mu smsku "ako to vyzerá?". Dostalo sa mi odpovede, že betón budú zalievať vo štvrtok ráno. Rozčúlil nielen mňa. Znovu som mu napísal, prečo až vo štvrtok, že k tomu nevidím dôvod a vôbec nie je dobré aby stavba stála takto na ľahko 3 dni. Stačí silnejší vietor, nejaký vandal aby podkopol stojku pod južným prekladom a môžu to opravovať. To je ďalšie zdržanie pre nás.
Majiteľ už sa radšej neozval.
Myslím si svoje, čo urobil so zálohami ktoré sme mu zaplatili. Po chvíli som sa ukľudnil. Uvidíme vo štvrtok. Strecha bude aj tak až po novom roku, takže si už nepomôžeme. Snáď všetko klapne na druhý pokus a nebude potreba zachádzať do väčších extrémov. Jediné pozitívum je, že nebude na väzníky a konštrukciu strechy dlho pršať.
Večer som obvolal dodávateľov naväzujúcich prác a oboznámil som ich so situáciou. S prekvapením sa žiaden nebránil a všetci boli v pohode.

Žiadne komentáre: