pondelok 27. júla 2009

Prípojka vody a kanalizácie

V sobotu mali chlapi začať kopať prípojku. Vegetovali u suseda a tvárili sa, že im buchol bager, ale my vieme ako to v tejto brandži chodí, zvlášť keď treba robiť v sobotu :-). Dnes u6 teda nekompromisne začali. Vodári majú prísť zajtra napojiť prívodnú hadicu na vodovodný rad.



Obnažené vývody kanalizácie zo základu.


Kalamita!!!! Borec s bagrom potreboval upratať časť ornice aby mal lepší operačný priestor a tak zaprel podpery bagru vedľa nášho diela - vodomernej šachty. Samozrejme piesky sa pohli, zem ustúpila smerom k šachte a tá praskla od smiechu. Akurát nám bolo do plaču.

Chlapi sľúbili, že to spravia.

O pol desiatej večer mi volá nejaký pán od vodárov, že to prišiel skontrolovať ako sme pripravení na napojenie do vodovodného radu. Vynadal mi, že tam je už pripravená hadica od šachty k radu a že to sa nerobí, lebo nie je ich a kde má istotu, že nie je deravá (samozrejme pred vodomerom) a má chuť mi to nechať znovu vyhrabať a celú akciu zrušiť. Ešte viac som ho dopálil, keď som ho odkázal na majiteľa stavebnej firmy ktorá prípojku realizuje, že ja o tom nič neviem a podľa mňa je vľetko OK.
Posted by Picasa

Žiadne komentáre: